Bérlés esetén is javasoljuk, hogy személyesen tekintse meg a kiválasztott tárgyat.
Az online foglalás legnagyobb előnye, hogy Ön a weboldalunkon keresztül bérlésre kiválasztott termékekre azonnali ajánlatot kap. Rendelése elküldése után rendszerünk azonnal egy kötelezetségekkel NEM járó árajánlatot küld. És ezt követően ha Ön megerősíti a foglalást csak akkor kerül valóban befoglalásra a kiválasztott termék.
Az online leadott rendelések visszaigazolása előnyt élvez a személyes, egyéb foglalásokhoz képest.
A termék mellet található “Béreld ki” gomb segítségével helyezze a kosarába a bérelni kívánt darabokat. Minden termék oldalán egy naptár jel található, erre kattintva látható az adott darab elérhetősége. Itt is kiválaszthatja a bérlési időszakot: kattintson a kezdő dátumra, majd kattintson a záró dátumra, így a kettő közötti időintervallum automatikusan kijelölésre kerül.
(Ha nem elérhető egy darab, azaz foglalt már erre az időszakra, azt már nem is tudja a kosarába helyezni, ugyanis nem engedi a rendszer.)
Amikor végzett a bérelni kívánt termékek kiválasztásával, a kosárra kattintva áttekintheti az összesített terméklistát.
Ha minden darab bérlési ideje megegyezik, a legfelső, “Egységes bérlési időszak beállítása minden termékhez” megnevezésű sorban megadhat egy, a teljes bérlésre vonatkozó időszakot is. Ekkor a rendszer minden terméket erre az időszakra helyez be a kosarába, nem kell termékenként beírni a dátumokat.
Kérjük, az ügyféladatokat, főként email címet pontosan töltse ki, hogy árajánlatunk célba érkezzen.
A felhasználási feltételek és az adatvédelmi irányelvek elfogadása után a “Rendelés elküldése” gombra kattintva megérkezik hozzánk az árajánlatkérés.
Az Ön által megadott e-mail címre azonnal megérkezik automatikusan kalkulált tájékoztató árajánlatunk. Ez még nem kötelezi Önt semmire sem, csak egy összesítő, és kizárólag azon termékeinket tartalmazza, amelyeket a website-on keresztül foglalt le. Nem tartalmazza tehát a website-on nem szereplő, egyéb módon (pl-emailben küldött fotók) lefoglalt tárgyak listáját.
Ezután kollégáink mielőbb visszaigazoló e-mailt küldenek, amely már a teljes, hivatalos, letölthető árajánlatot fogja tartalmazni.
Ahhoz, hogy megrendelése véglegesítésre kerüljön, Önnek a visszaigazoló email alján található „Elfogadom az árajánlatot, megrendelem a szolgáltatást” gombra kattintva kell visszajeleznie felénk végegesítési szándékát.
Ha ez megtörtént, onnantól a rendelése éles.
– Amennyiben bérléséhez ezen módok egyikét választja, mindenképp be kell azonosítanunk a bérelni kívánt darabokat, ami csak és kizárólag a termékhez tartozó ID szám (amely egy 6 számjegyből álló azonosító kód) megjelölésével tud megtörténni! Ezért minden esetben csak és kizárólag emailben küldött megrendeléseket áll módunkban feldolgozni.
A termékek azonosítása, a készlet ellenőrzése, és az árkalkuláció ebben az esetben jóval több időt vesz igénybe, így árajánlatot is jóval később tudunk adni, mint az online rendelés esetében.
– Ha személyesen raktárunkban sétálva választja ki termékeinket, kérjük, fényképezze le a termék címkéjét, melyen a már említett ID szám szerepel. Továbbá szerepel a tárgy megnevezése, vagy egy-egy korábbi leltárszáma is. Ne csak a tárgy fotóját küldje el nekünk, mivel ez utóbbi esetben nem mindig tudunk segíteni!
– Ezután kollégáink érkezési sorrendben elvégzik a termékek befoglalását, és elkészítik az árajánlatot.
A bérlés kezdeti napján nyitvatartási időben várjuk a megrendelő által biztosított szállító csapatot. H-P 8:00 – 16.30-ig vagyunk nyitva.
Hétköznaponként 12:30-13:00 zárva tartunk, ebédidő gyanánt!
Kérjük, hogy a szállítás lebonyolítása ne haladja meg nyitvatartási időnket! Zárás utáni kiadást nem minden esetben tudunk vállalni, de ha igen, minden megkezdett óra költségét duplán számoljuk fel!
Szombati napokon csökkentett létszámmal tartunk nyitva, így nem áll módunkban bérelt tárgyakat kiadni vagy visszavételezni.
Abban az esetben, ha időben kapunk előzetes információt a szállító érkezéséről ( minimum 1-2 nappal korábban), akkor lehetőségeinkhez és kapacitásunkhoz mérten a rendelést megpróbáljuk előkészíteni. Minden más esetben prompt, adhok beesés esetén a megrendelő által megbízott szállító cég munkatársai hathatós közreműködésével tudjuk a termékeket kiadni. A bérlendő tárgy szállításhoz szükséges csomagolása, a csomagolóanyag biztosítása, illetve gépjárműre való felpakolása már a bérbevevő feladata!
Elsőbbséget élveznek a bejelentkezett ügyfelek. A termékeket bejelentkezési sorrendben tudjuk előkészíteni. Ha nincs egyeztetett időpont,és minden kiadónk foglalt akkor sajnos várakozni kell. Így a szállítás lényegesen több időt vehet igénybe, illetve előfordulhat, hogy aznap ki sem tudjuk adni.
Ezért az Önök minnél gyorsabb kiszolgálása érdekében, kérem, egyeztessenek időpontot kollégáinkkal!
A bérlésből visszaérkező szállítmányról minden esetben előzetes jelzést kérünk!
Az elszállításhoz hasonlóan, a lerakodás a bérbevevő feladata és kötelessége. A lerakodás NEM a kiadó kapuk bejáratához történik! A szállítók kötelesek minden esetben az általunk kijelölt helyre, a raktár belseje felé orientáltan lepakolni a visszahozott tárgyakat.
Nehéz tárgyak esetében, amennyiben van szabad kapacitásunk, targoncás segítséget tudunk nyújtani.
Abban az esetben, ha Ön bérelni szeretne tőlünk, óvadék fizetése szükséges. Ennek összege megegyezik a kiválasztott termékek nettó összértékével.
A bérléssel kapcsolatos számlázáshoz kérünk egy kontakt személyt megjelölni, akivel közvetlenül egyeztethetünk.
Amennyiben a bérelt tárgyakat Magyarország határain túli forgatáshoz szállítják, kérjük, előre jelezzék, a bérlés teljes időtartamával együtt! Ennek hiányában nem biztos, hogy ki tudjuk adni a tárgyat.
Abban az esetben, ha a bérelt tárgyon sérülés keletkezik, a javítás költsége minden alkalommal, a javíttatás feladata pedig az esetek nagy százalékában a bérlőt terheli.
Ha egy termék nem érkezik vissza a bérlésből, azaz eltűnik, vagy nagymértékben megrongálódik, a bérlő a bérleti díjon felül a tárgy értékének nettó 200%-át (megsemmisülési érték) + ÁFA köteles megfizetni.
Ritka, vagy egyedi, nehezen beszerezhető darabok esetén anyagi megváltásra nincs lehetőség, ezekben az esetekben ragaszkodunk az eltűnt tárgy pótlásához.
A megsemmisülési érték megfizetése kizárólag a tárgy pótlására vonatkozik!
A tárgyak bérbevétele nem tartalmazza azok lemásolhatóságát! A mintavételezéstől Bérbeadó nem zárkózik el, azonban ez minden esetben külön megegyezést tesz szükségessé.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a több,
mint 25 000 féle termékünk egy részének árai nem naprakészek,
csak tájékoztató jellegűek.
Kérjük, ne vegyék kész ajánlatnak!
Az árazás folyamatos, ezért kérjük, emailben
érdeklődjenek termékeink naprakész ára iránt.
Köszönettel: Ódon-Fon Team
Please be informed that the more,
of over 25 000 products prices are not up to date.
Please do not take them as a ready offer!
Please email us for up-to-date prices of our products.
Thank you.